بشنو از نی

أَنَّ الرَّاحِلَ إِلَیْکَ قَرِیبُ الْمَسَافَةِ

أَنَّ الرَّاحِلَ إِلَیْکَ قَرِیبُ الْمَسَافَةِ

بشنو از نی

چشم های عارف،از درد و رنج و بی قراری،زیبایی و محبت حق را احساس می کنند و از تازیانه ها شتاب رفتن می گیرند
(عین صاد)


عکاس تمامی عکس های وب:

حسن الماسی
hasanalmasi.ir

نظرات  (۳۲)

راه را گم کردن به ز گم کردن راه . . .

اولی به اجبار است و دومی به انکار !!!

دعــــا کن " ادم " باشیم
۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۸:۱۳ زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
شب قدر از خم توحید شرابم دادند

تشنه لب بودم و آب از می نابم دادند

العطش گفتم و نوشیدم از آن بادۀ ناب

تا نجات از عطش روز حسابم دادند...

التماس دعا...
۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۸:۱۳ زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
شب قدر از خم توحید شرابم دادند

تشنه لب بودم و آب از می نابم دادند

العطش گفتم و نوشیدم از آن بادۀ ناب

تا نجات از عطش روز حسابم دادند...

التماس دعا...
۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۸:۰۲ زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
ای مـــــــاه ♥ سر به مُهر ، سر از سجــده بر مدار

تیغـــــــی طمع نموده که شـــــــق القمـــــــر کند...


التماس دعـــــــا
۱۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۴۰ سیدمرتضی آوینی
سلام بزرگوار.دلمان میگیردوقتی میاییم وصاحب خانه نیست.التماس دعای فراوان
۰۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۵۱ تا اینجا خواندم...
۰۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۵۰ زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
بهار اینجاست

شکوفه های روی دامنم...

http://hdw.datawallpaper.com/nature/bicycle-with-beautiful-flowers-wide-wallpaper-497344.jpg
۰۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۴۹ زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
انگشتان من میبارند و 

نام او میروید...


http://opload.ir/download73535.html 
سلام آقای کیوان
یادش بخیر خاطره ی نشریه, یادتونه!

http://s6.uplod.ir/i/00583/lrsjf4dkpxg3.jpg 
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۵۹ سید مرتضی آوینی

سلام بزرگوار کم پیدا شدید.قرار نیست مطلب بذارید؟                                                                                                                        

۲۸ فروردين ۹۴ ، ۰۲:۵۴ زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
نفس هر ماه سال بند می آید

وقتی تپش های قلب اردی بهشتی ام

به راه می افتد! 

۲۸ فروردين ۹۴ ، ۰۲:۵۲ زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
بعد از رفتَنش

باید خیلی چیزها را عوض کرد...

مثلا اسم همین ماه را گذاشت

اُردی‌جَهنم!

سلام بزرگوار

اینجا قرار نیست به روز بشه؟

چشممان به صفحه ی مانیتور سفید شد آنقدر آمدیم و بی رزق برگشتیم .

:)


ان شالله هرجا که هستید زیر سابه ی لطف الهی سربلند و پیروز باشید



یـ علی ـا

۲۰ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۴۵ زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
روسری ات را بردار تا ببینم

بر شب موهایت چند زمستان برف نشسته

تا من به بهار رسیده ام

مادر... 

ولادات با سعادت دخت نبی اکرم(ص) سلاله پاک عصمت،حضرت فاطمه زهرا (ع) بر شما بزرگوار تبریک وتهنیت باد
خدا استاد رو حفظ کنه
همچنین طراح عکس ها رو
انگار کن رایحه ای از عاشقانه های قدیمی دارد حوالی ِ دل های تنها را به حالتی لطیف عبور می کند:

إنّ الرّاحل الیک قریب المسافة

إنّ الرّاحل الیک قریب المسافة

إنّ الرّاحل الیک قریب المسافة





یـ علی ـا


إنّ الرّاحل الیک قریب المسافة
۱۳ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۱۲ زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
بـــویِ اردیبهشت می آید 

و من هنوز 

بــی او زمستانــــــم ... 


۱۰ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۲۲ زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
گاهی آنقَـــدَر غرق در هجی ِ " او" ی ِ شعرهای َم می شوم که داستان ِ زندگی َم لـــو مـــــی رود ~ _من می مانم و مشتی من نوشته و پرونده ی ِ دوست داشتنی که همیشه باز ست _ از وقتی خود را شناختم تنها نبوده َم عمری ست که مــن مرتکب ِ او شده َم ...
۰۹ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۲۳ تا اینجا خواندم...
سلام....اولین کتاب سال 94....



http://baketab.blog.ir/post/56
۰۶ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۳۰ زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
کاش کسی پیدا میشد

چندخطی شعربه من قرض میداد!!!

چه کنم ، دستم خالیست ! 

و من ،

دوخط شعر همچنان به او بدهکار ؛

این بهار ، سرمای نبودنش

شکوفه های شعرم را نگذاشت گل کنند 

دلخوش به پاییزم

شاید پاییز که برسد دست وبالم بازشود

آخر شنیده ام که میگویند پاییز "فصل عاشقانه هاست" 

راستی !

یه سوال

او چرا دنبال طلبش نمی آید ؟!

مادربزرگم میگفت ، مهمان که بیاید

روزیش را نیز با خود می آورد

من به این حرف اعتقاد دارم

او که بیاید !!

یقیناً شعر هم می آید... 
سپاسگذارم
برای حسن انتخاب تصاویر خانه یتان
و
برای آرامش تک نگاره ها...
۰۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۱۱ پلڪــــ شیشـہ اے
ان شاءالله که خودشان ما را شامل هدایت شان قرار دهند ..

زیبا بود ..
اجرکم عندالله ..
بهارتون مبارک
ان شالله پیرو حضرت زهرا و اولادشونباشیم
۲۹ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۰۶ زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
http://harkat.com/view/3173516d-e8fd-4357-bdc1-c71227c2a48c



۲۹ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۱۴ زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
امسال پر از خاطره های من و اوست

تحویل نمی دهم من امسالم را...[گل]

http://files.namnak.com/images/fun/postalcards/nowrooz/12/21.jpg
 
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۴۶ زهــــــــــره تک ستــــــــــاره

چقدر دوست داشتن او خوب است

دوست داشتن او
ماهی قرمزِ هیچ سفره هفت سینی نیست.

دوست داشتن او
عینِ ساعت تحویل سال است
همیشه منتظرش مانده ام.

دوست داشتن او
عیدی اول فروردین است
کاش همـیشه عــید بود
کاش همیشه او را عیدی می‌گرفتم.

او را که دوست دارم
زمین از چرخیدن می‌ماند
و خورشید فراموش می‌کند که باید غروب کند

او را که دوست دارم
سیب‌ها
همه‌ی فصل‌ها به شکوفه می‌نشینند
چلچله‌ها کوچ نمی‌کنند

وقتی که او را دوست دارم
تک ستاره آسمانم هنوز...! 

۲۳ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۴۴ احسن الحدیث
دومی هم زیبا بود
اولیه آرامش تصویرش بیشتربود

به هرحال که ممنون
:)
سلام برادر

اقا یکم به ما ذوق یاد بده بتونیم مطلب دلنشین ثبت کنیم . . .

فی الحال میبینم که برای گذاشتن نظر کد امنیتی قرار دادی برادر ،

که البته میدونم که شما اعتقاد بهش نداری و بلاجبار مجبورت میکنند  .  .  .

:-)
سلامی به سر سبزی یک دوست خوب . . .

فقط همین !
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۴۱ زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
تحویل نمیگیرم،

سالی که بی حضورش

تحویل گردد...


از هم اینک

بهاران بر شما

مبارک...

http://www.hammihan.com/users/status/thumbs/thumb_HM-20133740613870961121421482298.2138.jpg
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۴۰ زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
پُرم از سال هایی که
ابتدایش را بی او تحویل می گیرم..

انتهایش را..
انتهایش که گفتن ندارد..

آنقدر طول می دهم خودم را
در عرض روزهایی که
به هر چیزی جز زندگی، آغشته اند..

کاش 
سالش را که بی من تحویل گرفت
برایم فال بگیرد ...

شاید بشود
تکلیف زمستان سال بعد را، همین بهار روشن کرد... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی